Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν καθιερώνουν την επωνυμία της εταιρείας τους και αυξάνουν το μερίδιο τους στην αγορά |
Η συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση ενισχύει το εμπορικό τμήμα της επιχείρησης αυξάνοντας το ποσοστό των πωλήσεων. |
Οι Εκθέτες καταγράφουν στο περίπτερό τους τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών τους και πραγματοποιούν εμπορικές συναλλαγές με αγοραστές και συναδέλφους εκθέτες |
Οι Εκθέτες έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν συμφωνίες με τους πελάτες, να κάνουν προσφορές, να διανείμουν στους επισκέπτες χρήσιμο έντυπο υλικό, δείγματα, έξυπνα δώρα κ.ο.κ. |
Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για εξαγωγές επωφελούνται από τη γνωριμία με εμπορικούς επισκέπτες από το εξωτερικό |
Ανάπτυξη έντονης εμπορικής αλληλεπίδρασης μεταξύ εκθετών και πελατών σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάτω από την ίδια στέγη |
Ισότιμη αξιοποίηση από εκθέτες και πελάτες του «ουδέτερου εδάφους» της έκθεσης |
Οι επιχειρήσεις συναντούν παλιούς πελάτες και γνωρίζουν καινούριους |
Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να συναντήσουν κατ’ ιδίαν πελάτες που είτε είχαν χρόνια να τους δουν, είτε τους γνωρίζουν μόνο τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά |
Οι Εκθέτες έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με πελάτες «πρόσωπο με πρόσωπο» |
Οι Εκθέτες παρουσιάζουν απευθείας στους εν δυνάμει πελάτες τα προϊόντα τους – «πρόσωπο με προϊόν» |
Η εμπορική έκθεση αποτελεί μια άριστη πλατφόρμα για δημόσιες σχέσεις και άνοιγμα νέων προϊοντικών και γεωγραφικών αγορών |
Η συμμετοχή στην Έκθεση δίνει την ευκαιρία στις εταιρείεςνα παρουσιάσουν νέα προϊόντα, νέες τεχνολογίες, νέες υπηρεσίες, νέες αντιπροσωπείες, νέες συνεργασίες, νέα εργοστάσια, νέα υποκαταστήματα κ.ο.κ. |
Η Έκθεση είναι μια ευκαιρία προκειμένου οι επιχειρήσεις να γιορτάσουν μια σημαντική γι’ αυτούς επέτειο (παράδειγμα: τα χρόνια λειτουργίας, το άνοιγμα ενός νέου υποκαταστήματος) |
Η συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις προσδίδει κύρος στην επιχείρηση καθώς δίνουν το παρών μεγάλες εταιρείες και καθοδηγητές της αγοράς |
Οι Εκθέτες ενημερώνονται για τις τάσεις της αγοράς και για τις δράσεις του ανταγωνισμού |
Οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι η συμμετοχή σε μια εμπορική έκθεση είναι το καλύτερο εργαλείο προβολής τους |
Οι Εκθέτες προωθούν και παρουσιάζουν την εικόνα της εταιρείας στους πελάτες – «πρόσωπο με εταιρεία» |
Οι εκθέτες επωφελούνται και από το πρόγραμμα προβολής και από το marketing της διοργανώτριας εταιρείας |
Συμμετέχουν συχνά μικρομεσαίες επιχειρήσεις , οι οποίες δεν διαθέτουν άλλα επαρκή μέσα διαφήμισης, προώθησης και πωλήσεων |
Μοιράζονται το κόστος προβολής και διαφήμισης της εταιρείας τους με όλους τους άλλους εκθέτες |
Αποκτούν χρήσιμη και μεγάλη εμπειρία όσοι δεν έχουν ξανασυμμετάσχει σε εμπορική έκθεση |